Skip to content
Nettisivun banneri 9

Employer Branding

Autamme erottumaan ja puhuttelemaan panostamalla työnantajakuvasi suunnitteluun ja toteutuksiin. Aloittaa kannattaa silloin, kun asia ei ole vielä akuutti. Tuemme uusien osaajien tavoittamisessa ja nykyisen henkilöstösi osallistamisessa. Valmistaudu kasvuun jo tänään!

Kenelle työnantajakuvan kehittämispalvelumme sopivat?

Sinulle, joka haluat:

  • vastaat yhtiösi työnantajakuvasta sisäisesti ja ulkoisesti ja haluat, että ne edistävät liiketoimintanne tavoitteiden saavuttamista 
  • laittaa asioita alulle ja tapahtumaan! 
  • tahdot nopeuttaa ja tehostaa työnantajakuvaan liittyvien toimenpiteiden etenemistä konkretiaan
  • selvittää ja parantaa toimenpiteiden vaikuttavuutta
  • olet solo-HR ja tarvitset osaavan toteuttajatiimin työnantajakuva-asioihin
Tai ehkä mietit jotain seuraavista asioista työnantajakuvan kehittämiseen liittyen:

  • Ei ole aikaa riitävästi tehdä itse
  • Ei ole selkeää omistajuutta asioissa
  • Työnantajakuvan kehittäminen ja toteutus on jäänyt pelkästään HR:n vastuulle
  • Työnantajakuvan kehittäminen ja toteutus on jäänyt pelkästään viestinnän vastuulle
  • Ei ole resursseja organisaatiossa
  • Ei ole riittävän syvällistä ymmärrystä
  • Ei ole selkeää suunnitelmaa tai toimintamallia
  • Ei ole konkreettisia mittareita / luotettavaa dataa
  • Kaipaat luottamuksellista sparrikaveria asioiden pariin
Copy of Choicehr-62

Näin pääset alkuun! Varaa maksuton nykytilakartoitus. 

Voit varata maksuttoman sparrailun kanssamme. Kuultuamme tarkemmin tavoitteista, suunnitelmista ja omista resursseistanne, jaamme näkemyksen ja konkreettiset ideat, mistä kannattaisi aloittaa ja miten edetä.

Päivi Lehtonen - EB-auditointi

Mitä maksuton kartoitus sisältää?

Palvelu sopii organisaatiolle, jotka ovat tiedostaneet, että työnantajamielikuvan kehittämiseen ja toteutuksiin kannattaa panostaa, mutta:  

  • Et ole vielä varma, mitä se käytännössä tarkoittaa

  • Minkä verran siihen tulisi varata omaa ja kollegoiden aikaa

  • Millaisista euromääristä ja aikatauluista puhutaan 

  • Mitä on järkevää tehdä itse ja missä kumppani voi auttaa

  • Mistä kannattaisi konkreettisesti aloittaa

  • Kuinka budjetoida kokonaisuus

  • Sinulla on tulossa hankkeita työnantajakuvan ja -tunnettuuden parantamiseksi (esim. urasivuston suunnittelu, HR-järjestelmä, mainonta, sisältöjen kehittäminen, työntekijäkokemuksen mittaus, työyhteisön kehittäminen), mutta haluat ymmärtää paremmin, mitä ja missä järjestyksessä kannattaa tehdä.

    Lopputuloksena: syntyy konkreettinen kehityslista ja analyysi, minkä jälkeen annamme erillisen tarjouksen suunnittelusta ja toteutuksesta. Auditointi ei sido hankintoihin. 

Autamme työnantajakuvan kehittämisessä tarpeesta riippuen joko projektina tai jatkuvana kuukausipalveluna.

Työnantajaidentiteetin kiteytys ja muotoilu

  • Vetovoima- ja erottumistekijöiden kiteytys
  • EVP (employer value proposition) sanoitus

 

Työntekijäkokemuksen kartoitus ja analyysi

Työnantajabrändin kehittäminen ja johtaminen

  • Kehitysehdotukset ja -suunnitelma 
  • Viestintä- ja markkinointisuunnitelma työnantajakuvan kehittämiseksi

Tunnettuus- ja näkyvyysratkaisut

  • Tunnettuuden parantaminen työnantajana
  • Taktisen markkinoinnin toteutukset 

Työnantajabrändin konseptointi

  • Luova suunnittelu ja toteutus
  • Mainonnan konseptointi

Konsultointi ja valmennukset

  • Johdon, esihenkilöiden, HR:n ja rekrytoijien koulutukset

Yhteistyömme Choicen kanssa työnantajamielikuvan kehittämisessä on ollut erittäin onnistunutta, sillä myös konsernin muissa maissa herättiin bechmarkaamaan Suomen tekemistä työnantajamielikuvan kanssa.

Antti Kirjavainen,  CEO | Recover Nordic Finland

EB_nain-paaset-alkuun_työnantajakuvatyössä

Lataa käytännöllinen ja maksuton opas työnantajamielikuvatyön aloittamiseen

Opas tarjoaa konkreettisia vinkkejä työnantajakuvatyön aloittamiseen organisaatiossanne. Lue lisää ja lataa opas!

Kaipaatko apua työnantajakuvan kehittämisessä?