Vahvista työnantajabrändiäsi ja sitouta henkilöstöäsi perustuen luotettavaan dataan.
Internal Employee Brand Index (IEBI) on mittari, joka arvioi yrityksen työnantajabrändin vahvuutta sisäisestä näkökulmasta. IEBI perustuu 16 keskeiseen attribuuttiin, jotka kattavat laajasti työntekijäkokemuksen osa-alueita sekä ulkoisia kilpailutekijöitä.
Mittarin avulla yritykset voivat ymmärtää paremmin työntekijöidensä tarpeita, odotuksia ja kokemuksia työpaikasta. Tulokset auttavat suunnittelemaan toimenpiteitä yrityksen kilpailukyvyn parantamiseksi, työnantajabrändin vahvistamiseksi ja työntekijöiden sitouttamiseksi.
Tutkimus suositellaan toistettavaksi vähintään kerran vuodessa.
Hintahaarukka organisaation koosta riippuen 4 500 - 9800 € + alv. Hinta riippuu analysoitavan yksikön koosta. Annamme mielellämme erillisen tarjouksen.
IEBI on kattava mittari niin työntekijöiden sitouttamisen, työnantajamielikuvan rakentamisen kuin kilpailukyvyn lisäämisenkin näkökulmasta. Se tarjoaa perinteisiä työhyvinvointi- ja työntekijäkokemuskyselyitä kattavamman kuvan yrityksen osaajien näkemyksistä. IEBI-tutkimus pureutuu työssä viihtymiseen liittyvien teemojen lisäksi myös yrityksen maineeseen, diversiteetti ja tasa-arvokysymyksiin, vastuullisuuteen sekä innovaatioherkkyyteen.
IEBI:n avulla yritykset voivat vahvistaa kulttuuriaan, parantaa työilmapiiriä ja luoda entistä houkuttelevamman työympäristön, mikä edistää menestystä ja kasvua pitkällä aikavälillä.
IEBI antaa tietoa kilpailueduista rekrytoinnin näkökulmasta. Saadut tiedot auttavat erottumaan kilpailijoista ja houkuttelemaan parhaat lahjakkuudet.
IEBI:n avulla yritykset voivat seurata kehitystä pitkällä aikavälillä, tunnistaa vahvuudet ja heikkoudet sekä reagoida muutoksiin nopeasti. IEBI edistää strategista kehitystä ja kilpailukyvyn kasvua.
IEBI perustuu 16 globaalisti tunnistettuun työnantajabrändin osa-alueeseen. Se ei mittaa vain työntekijöiden hyvinvointia tai työssä viihtymistä, vaan antaa kattavan kuvan yrityksen työnantajabrändin vaikuttavuudesta. Tutkimuksessa käytetyt attribuutit ovat:
Aloituspalaverissa käydään läpi organisaation tarve sekä projektin käytännön asiat.
Hoidamme tutkimuksen jakelun ja tarvittavat muistutusviestit itsenäisesti.
Analysoimme työnantajabrändin osa-alueet ja laskemme IEB-indeksin yrityksellenne.
Raportti sisältää arviot yrityksen kilpailutekijöistä ja kehityskohteista kyselyn perusteella.
Ehdotuksemme siitä, mitkä toimenpiteet kannattaa nostaa prioriteettilistan kärkeen.