Skip to content
Jere Wahlman

Asiakascaset ja artikkelit

Tutustu asiakkaidemme tarpeisiin rekrytoinnissa, työnantajakuvan kehittämisessä sekä työntekijökokemuksen hyödyntämisessä. Jaamme mielellämme näkemyksiä, tietoa ja osaamistamme tällä sivulla.

18.04.2025

Redo-konsernin muissakin maissa on herätty benchmarkkaamaan Suomen työnantajakuvatyötä

Redon (ent. Recover) ja Choicen yhteistyö alkoi joulukuussa 2020. Redo etsi alun perin rekrytointikumppania, mutta löysi Talent Attraction -palvelut ja Employer Brandingin yhdistäv…

14.04.2025

Mitä joukkueurheilu voi opettaa työnantajabrändistä?

Työnantajabrändiä on vaikea rakentaa, jos pelkää virheitä. Employer Branding asiantuntijoidemme mukaan moni asia brändin rakentamisessa muistuttaa kilpaurheilua.

14.04.2025

Kiinnostaako työntekijäkokemus? Tervetuloa webinaariin 14.5. klo 8.15 - 9.00.

Tervetuloa kuulemaan, miten parannetaan ajatustyöntekijöiden tuottavuutta samalla, kun työntekijäkokemus kohenee ja krooninen stressi vähenee. Asiantuntijoina Joonas Inhalta (Choic…

09.04.2025

Kolme vinkkiä sopivan osaajan tunnistamiseen

Oikea osaaja hyödyntää parhaan potentiaalinsa, sitouttaa työyhteisöä, houkuttelee asiakkaita ja vahvistaa yrityksen työnantajakuvaa. Mutta kuka on se oikea?

09.04.2025

Näin onnistut kesätyöntekijöiden rekrytoinnissa, Osa 3 / 3

Kun rekrytoit kesätyöntekijöitä, panosta hakijakokemukseen myös haastatteluvaiheessa. Varmista että esihenkilönne viestivät johdonmukaisesti ja työnantajakuvaanne vahvistaen haasta…

09.04.2025

Näin onnistut kesätyöntekijöiden rekrytoinnissa, Osa 2 / 3

Kun rekrytoit kesätyöntekijöitä, panosta hakijakokemukseen myös haastatteluvaiheessa. Varmista että esihenkilönne viestivät johdonmukaisesti ja työnantajakuvaanne vahvistaen haasta…

06.04.2025

Mitä Employer Branding on? Yleisimmät kysymykset ja vastaukset - Osa 2.

Onko Employer Branding markkinointia? Kärjistettynä – markkinointi on jäävuoren huippu työnantajakuvatyössä. Se on työnantajakuvatyön olennainen osuus, mutta ei itseisarvo.

06.04.2025

Avoimuus ja vahvuuslähtöisyys ovat suorahaun ytimessä

Suorahaun vähemmän muistettu hyöty on sillä kerättävä palaute. Kohtaamalla ei kiinnostuneita ehdokkaita saadaan arvokasta tietoa, miksi odotukset eivät kohtaa.

01.04.2025

4 helppoa vinkkiä lisätä työntekijöiden osallistumista työnantajakuvatyöhön

Tutkimustieto puoltaa työntekijälähettilyyden hyödyntämistä, sillä henkilökohtaisten somekanavien kautta voidaan tavoittaa runsaasti ihmisiä!

23.03.2025

Rakennusalan organisaatio löysi myyntijohtajan ja kasvatti osaajaymmärrystä

Suorahaussa Choicen kilpailuetuja ovat pitkä kokemus, järkevä hinnoittelu, tehokas prosessi ja viestintä. Samalla kerrytetään valtava määrä dataa.

11.03.2025

Teollisuusalan organisaatio kehittää työntekijäkokemusta IEB-indeksin avulla

IEB-kysely ja analyysi auttoivat teollisuusalan asiakasta kartoittamaan työntekijäkokemuksen nykytilaa sekä ymmärtämään aitoja vahvuuksia ja kehityskohteita. Tulokset auttavat työk…

02.03.2025

Henkilöarvioinnit ja mittaukset rekrytointipäätöksen tukena

Soveltuvuusarviointi tukee rekrytointipäätöksiä sekä standardoi arviointiprosessia. Se auttaa ymmärtämään työpersoonallisuutta mm. motivaation, arvojen ja vuorovaikutuksen näkökulm…